♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

I LOVE Mr.Guardian

Hello prettayy handsomayy stalker :)) Let me introduce you guys with someone named Mr.Guardian. I gave him that name biarpun dia tidak tahu. Only me myself yang tahu dan simpan pasal ni. Why I named him like that? Sebab He is the only "guy friend" yang memang care pasal saya. He's like a GUARDIAN ANGEL for me. Biarpun tidak selalu contact, tapi whenever saya ada masalah saya cari dia saya mengadu sama dia, DISITU SILAP SAYA. I only with him bila saya mahu bila saya perlu sedangkan dia sentiasa ada untuk dengar masalah saya dan tidak pernah kata "TIDAK" bila saya perlukan dia. Saya suka berkawan dengan dia. Saya anggap dia macam abang saya sebab dia memang caring pasal saya. Not more than that sebab dia pun ada INSAN YANG DIA SAYANG. Tidak kira laa sesiapa pun perempuan tu she's lucky sebab Mr.Guardian memang lelaki yang sangat baik. Tak pernah kasar dgn perempuan sangat gentlemen! Saya ada Mr.Guardian untuk share masalah saya. ALWAYS! Ini specially dedicated to my Mr.Guardian :
Salam Mr.Guardian kalau kau sudah baca entry ni, I just want to say sorry. Aku minta maaf sebab selama ni aku hanya cari kau saat susah saat perlu. Aku akui kau memang lelaki yang baik, good listener, good brother, caring, easy going, funny *kalau call tidak sah kalau tidak ketawa kan?* biar apa pun yang berlaku lepas ni aku tetap kawan kau kau tetap kawan aku. Aku sayang kau! sayang kau sangatsangat :') biarpun kau ada insan yang tersayang jangan baa lupa aku. Aku sahabat kau kan? aku sangat beruntung kenal orang macam kau. Maaf baru sekarang aku sedar. Bila aku ditimpa masalah baru aku sedar hanya ada SATU orang yang akan stay dengan aku. siapa? KAU! tiada yang lain. Tapi bila aku bahagia. Aku dimana? Maafkan aku sebab tidak mampu jadi sahabat yang baik stakat ni. Kau tidak pernah bebankan aku dengan masalah kau. Tapi AKU? terima kasih sebab tahan dengan kerenah aku selama ni biarpun aku agak childish kau layan juga kan? aku tahu sebab kau sayang aku :)) aku tahu itu. AKU SAYANG KAU LAA! TERIMA KASIH MR.GUARDIAN you are my SAVIOUR! Always be my Saviour. . .
# He is my friend my pal my brother my Saviour my Mr. Guardian! Thank you :')

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !