♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

SAYA SAHABAT PALING WORST DI SELURUH DUNIA

Selalu menyusahkan sahabat selalu sakitkan hati sahabat selalu buat sahabat terasa. That is me :')) Especially sama sahabatsahabat rapat aku. Aku ramai sahabat tapi sayang aku tidak baik sama mereka. Aku memang TERUK. Sangat TERUK. Apa patut aku lakukan? Indakan aku mau hidup lonely di dunia ni tanpa sahabat kan? entah laa kenapa aku fikir macam ni. Tiada sebab yang kukuh. Mungkin juga pasal Diya aku terfikir pasal ni. Aku perasan bila ada sesuatu jaa aku memang tidak diperlukan kecuali untuk menceriakan keadaan yaa aku dicari tapi untuk tolong mereka mmg langsung tiada. Aku sedar aku jahat. Aku akan rasa awkward depan sahabatsahabat aku lepas aku selesai buat entry ni. Entah laa. Tapi aku sayang sahabat aku. Sayang sangatsangat :'(( *tears fallin* aku menyesal dengan diri aku sendiri. Hmm. Ampunkan semua salah aku sebelum ni SAHABAT. aku sayang kamu semua biarpun aku tau aku tidak penting dimata kamu. Aku tetap jua sayang kamu.

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !