♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

Hurt juga laa .

Salam semuanyaa :)) INI KISAH SEDIHKU :PP today maw meluah ni :)) confess laa kan lebih jelas :PP okay . saya start ogayy ? hmmm~ cemana maw start aa ? okay , saya ada 'crush'. i named him 'LPA' laa kan ? actually saya suda lama itu kenal sema dia tapi in these two++ weeks before this baru kami get VERY close laa kan ? sebelum dua minggu++ tuhh inboxinbox and commentcomment fb seja . then suddenly i start to fall for him sebab dia funny and memang masuk laa cerita kalau sema dia . non-stop talking . so , kami tukartukar number dan disitu laa kami mula sangatsangat rapat . everyday texting + calling dan i feel something special between us . taktau laa dia . masa tuhh i think he is the one that suits me . MALANG SUNGGUH , after that TWO++ weeks , seseorang telah add saya d fb , just accept her laa kan ? daaa~! iklan . okay continue , LPA start berkelakuan pelik dan matcham lainlain sikit . tibatiba he's missing . saya inbox laa kunun nehh fb dia . kena ignore seja padahal dia online . okay start feeling and thinking of something really BAD ! kenapaka dia begitu ? :( one day later , pappp ! [ 'LPA' is in a relationSHIT with that girl yg baru add saya tuhh ]. whatthefish feeling i got :'(( kecewa memang tapi lebih kepada geram . why he don't tell me that he got someone special ? sedangkan he treats me like his girlfriend . ohgayyy ! then saya pok silap laa inbox him tanya 'kenapaka anda mengignorekan saya?' then dia just jawab 'tiada credit' . baru dia mereply inbox saya ? tiada credit tapi dia online , kan boleh reply inbox ? bukan maw bank in duit pun kalau maw inbox . seems like dia don't care kan ? kesians saya . okay fine i just chill . tapi still takpuas hati . inbox lagee 'don't you feel something awkward?;'((' dia reply 'tiada pula. rasa biasa ja pun . kenapa ?' . hmm~ apa kamu rasa ?? dia memang sengaja buat bongol atau memang dia nda dapat rasa kesakitan saya ? then : me : x. lama x sms . ada problem ?? dia : ya , ada sikit . aku rasa aku dah x mcm dulu lagi mybe aku patut berubah me : berubah means ?? may i know ? hmm sampai sekarang nda kena reply nehh . terus terdetik dihati " HE IS A PLAYER . HE WILL GET BACK WHAT HE GIVES " . so i decide to forget him :')) disini laa saya dapat pengajaran that jangan terlalu terburuburu untuk menyayangi seseorang :) memakan diri nanti . beberapa hari lepas tuhh stalk fb dia biarpun geram , sempat juga laa baca dia berSWEET dengan gielfriend . sakit taw ? then now , i'm ready to move on . insya-Allah ! Allah berikan ku kekuatan . maybe this sadness will bring me to the hapiness . OhMyEnglish :PP # terima kasih kerana sudi membaca KISAH SEDIHKU :'))

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !