♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

BOLEH AKU NANGIS SEKARANG?

Salam :'( what a bad day! sangat bad. Diya mungkin touching sama aku. certain akan cakap biasa laa tapi hari ni luar biasa. aku sampai buat dia nangis dan mama dia cakap dia mau pindah sekolah sampaikan abang dia pun risau pasal Diya mesti teruk keadaan dia kan. jahatnya aku? Diya, aku minta maaf aku sayang kau sangat. dan yang lagi aku sedih aku cari facebook dia tiada aku view twitter dia tweet protected by user ;'( Diya marah sungguh kau pada aku? aku tidak tahu mau buat apa sekarang ni. call Diya phone off. text abang dia tidak juga abang dia reply. contact fb + twitter pun tidak boleh. Ya Allah! jangan laa kau jadikan peristiwa ni sebagai jurang perpisahan bagi kami. Diya kalau aku salah aku minta maaf laa. aku minta maaf sangatsangat :'( sumpah aku tidak tahan perasaan ni. aku tidak mahu kehilangan sahabat macam dia. aku harap dialah sahabat dunia akhirat. hmm~ aku minta maaf. itu jaa aku mamapu lakukan. kalau laa dia dapat rasa kerisauan aku ni. Ya Allah she is my everything. aku tidak mau hilang dia sebagai sahabat! aku tidak mahu. kuat ka aku untuk tempuhi ni? air mata ni tidak dapat aku tahan lagi sungguh aku rasa bersalah pasal kejadian masa pulang tadi :'(( aku tuduh dia tipu aku aku tuduh dia sembunyikan sesuatu dari aku.tapi aku sebenarnya tidak maksudkan semua tu aku tahu dia sahabat aku dia baik sangat baik bukan macam aku. Diya, aku tidak tahu pulak kau sampai terasa macam tu sekali. masa balik tadi aku langsung tiada fikir pasal kejadian tu sebab aku ingat kita just joking tadi marahmarah sayang tapi kau sampai menangis. Ya Allah! teruknya aku jadi sahabat. sampai laa someone bagitau aku pasal kejadian kau nangis depan mama kau. tapi just please we are friend Diya. aku sayang kau. kalau kau tiada aku jatuh. aku tau mesti readers akan cakap aku kejam jahat and so on. aku tidak kisah yang penting jauh dalam hati aku AKU SAYANG KAU SANGATSANGAT! ;'((( *Tidak rugi pun aku menangis pasal ni sebab dia sahabat aku yang paling baik* beb, If you read this. i want to let you know that I LOVE YOU SO MUCH MORE THAN WORDS :')) AKU SAYANG KAU! SUMPAH! *kalau boleh sekarang ni aku mau peluk kau jaa*

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !