♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

SO SO DAY.

Heyy si cantik yang manis senyum di bibir terlukis. esehh :')) Today dapat result untuk satu subjek, PAM. and guess what? ahh tidak payah laa guessguess nanti aku bagitau juga tuhh. hihi.Aku punya result LULUS. Ohh Alhamdulillah. Bersyukur sangatsangat ooh dapat markah macam tu biarpun tidak laa setinggi mana. Mau bagitau nyian ni pasal hal ni mesti dia happy gilaa sebab dia pun mengajar PAM di school dia.Mau hadiah BB :PP tapi nyian belum balik nyian solat Jumaat. Lamanyaa laa. Sokayy yang penting pulang jaa nyian kejap lagi terus bagitau. hikhik. Tadi masa pulang aku jahat sema si gayy. aku sayang dia baa. sayang sangat. Aku harap dia tidak laa marah lamalama. hmm. Tau its m fault. sorry yea gayy yg paling cantik di dunia. I LOVE YOU!
Ni nah si gayy sebelah aku with pipi kami yg comell :PP
Si gayy di belakang tu always comel bagi aku. aku sayang dia sangat!

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !