♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

KETAWA BERSAMA MENANGIS BERSAMA :'(

Ketawa bersama Menangis bersama Ku bersumpah harap kita Mati pun bersama
Lirik lagu Teman Pengganti :') Dalam maksud lagu ni. sangat dalam. Siapa yang aku maksudkan? DIYA SYAFIQAH my BGFF a.k.a gay :')) I LOVE HER! Tadi kami share something. She is crying so bad, AKU PUN NANGIS dengan dia. Aku nangis pasal masalah dia aku nangis pasal masalah aku. Masalah kami memang sangat besar :'(( How i wish i can hug her :'(( Sayang, i know you're much more stronger than me. please sabar. Sabar ja laa dengan apa yang berlaku sama macam aku aku sabar dengan semua ni biarpun sakit :'(( Jangan sampai mau quit Pra-u semua :'(( Itu FUTURE kita. Move on dalam apa jua masalah yg kita hadapi. aku sayang kau. sayang sangatsangat. Aku anggap kau macam sibling aku sendiri. Aku tidak mahu jadi kawan yg cuma ada time ketawa tapi nangis juga as well. Aku harap kita samasama kuat. I LOVE YOU SO MUCH sayang! aku sentiasa support kau aku akan sentiasa ada kalau kau perlu aku. Mark this! Kalau kita runsing,Zikir Doa Solat Al'Quran Yassin temani kita :')) AKU SAYANG KAU GAY! *aku mau yg terbaik untuk kita* KUATKAN HATI. Allah sedang menguji kita berdua! Be tought again just PLEASE :')))

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !