♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

Sayang Saya

Heyy comeyycomeyy mushukmushuk shemuaa :)) *sambil tunjuk gaya rempit* HAHA. Okay mesti ada yang tertanyatanya pasal DIYA SYAFIQAH MD ARIFIN kan terutamanya yang sentiasa mengikuti pasal cerita tu? *batuk* okay sudah. Macam ini ceritanya. . .Isnin(YESTERDAY) dia datang sekolah thought dia tak datang but at the end she make it. at first memang rasa awkward juga tapi masuk jaa dia p class aku terus jaa serbu dia "Babe, kau marah aku ka?" *beserta sad face*. You know what dia senyum dan "hahh? apa ni?" sumpah aku geram time tu tapi kalau fikirfikir rasa bersalah aku ego mati sekaligus. But then conversation berlanjutan sampai laa aku dapat tahu dia bukan marah aku actually. ohh means aku jaa yang over touching semua. okay faineee! TAPI dia tidak mau share apa masalah dia :'( aku rasa terkilan but dia just cakap "Aku jahat kalau aku bagitau pasal semua ni dekat semua orang but kau tak tahu. But now aku langsung tak bagitau sesiapa termasuk my parents". aku rasa terkilan sangat aku as her BFF tak boleh buat apaapa untuk dia :'( aku tak dapat tolong dia :'(( tapi yaa itulah DIYA SYAFIQAH yang suka memendam segalanya di hati. Sayang, tak bagus tahu pendam semua tu sendiri! aku kan ada. share dengan aku but kau keep saying that "I'M NOT READY YET" bila sayang bila?? bila lagi kau akan ready?? tapi tak pa aku respect keputusan kau. kalau kau ready please share with me baa mungkin aku tak dpt tolong sepenuhnya but aku boleh ringankan kesakitan di hati kau even sikit :'(( aku mau kau tahu aku sayang kau sangat babe :'(( *aku nangis depan DIYA but dia tak kata apa dia senyum tapi aku tahu dia menangis dalam hati sebab dia lebih sakit banding aku* SHE IS SO TOUGH! I AM PROUD OF YOU :'(( How i wish I can be tough just like her :'( But I AM NOT.

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !