♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

I THANK YOU :)

Heyy kulaankulaan sekalian :)) Let's talk about today. It's an election day a.k.a pilihan raya for MPPU in our school. So, siapa yang aku undi? ep! mana boleh bagitau laa. undi adalah rahsia kan :P btw, siapa yg aku undi tidak laa penting sangat pun sebenarnyaa. Yang penting sokongan aku terhadap semua caloncalon yang bertanding tu. jyeahh! eheheh! Do you detect something ka? macam HAPPY semacam right? HAHA. yeahh true! aku happy gila kot hari ni. do you know why?? Baru hari ni aku sedar yang aku mulai rasa selesa dengan classmate aku sekarang. bukan cakap before this tak selesa or what. tapi macam kitorang lebih rapat banding dulu. Especially dengan budak lelaki la sebab before this mmg rapat dengan semua perempuan class. Okay! Eyan, budak lelaki kadazan dalam class kami yg dulu rasa awkward nak betegur sampai nak betentahng mata pun tak berani but now seems macam masuk saja dengan dia macam lebih close sejak satu team MUET dgn dia. dia dah berani tegur dulu ajak cerita bagai which buat aku lebih comfort dan tak awkward. Almu dengan Neyo, dah start bertegur sapa dah tak macam first mereka masuk macam sombong semacam jaa. seriously bila mereka masuk haritu mereka npak temberang even kitorang tak pernah cuba tegur mereka kami rasa mereka macam tak friendly langsung. but kitorang salah laa, diorang okay kitorang jaa yg tak okay sebab sesukasuki hati kitorang jaa ckp mereka sombong. sorry guys. kita tak boleh judge orang tu before kita kenal dia macam mana :') Dan budak lelaki yg lain pun boleh npak bagi respon yang baik termasuk Fadzier, IzzarBie, Nazri,Acai,Jun,Hay,Omel dan semua laa. DANDANDAN disebabkan oleh perkara ni aku dah mula semangat untuk ke sekolah tak seperti zaman dulu kala disaat aku dilemparkan dengan amaran. aku rasa aku dah okay dengan persekitaran dan semua yang melibatkan sekolah tu. sebenarnya sekolah tu okay laa just aku yang gelabah sebab CULTURE SHOCK mungkin. okayokayokay . . .Actually banyak happy events yg berlaku hari ni rasa nak cerita jaa semua tapi takut panjang macam novel pulak. So i'll continue in my next entry yea guys? :PP #thankyouforreading

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !