♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥ ♥Welcome to DcayKu's Blog ;)Have a nice walk♥

I Thank You II

Heyheyhey whatsupp? okay ni sambungan for my last entry before. Pagi tadi lambat bangun a.k.a RUSHING habis nak pergi sekolah. after pakai tudung my cousin dah sampai nak fetch aku but aku tak prepare apa pun lagi. socks pun tak pakai lagi tahu? so just simply ambil this ambil that dengan pantas! ehh btw tadi aku pakai stokin belangbelang, nametag tak bawa, skarf hitam and blablabla (saja bagitau). okay sambung. sampai dalam kereta, tercungapcungap okay berlari 120km/h lajju dohh! okay tipu. sebenarnya penat sikit jaa. dalam kereta dengan cousin layan lagu sambil menyiapkan diri yang belum siap. sesampai di sekolah aku npak Muhammad Al-mufarridun(my classmate)jalan jauh di depan. my heart start beating faster like heyy :) waitwaitwait! bukan sebab dia crush or what tapi sebab aku & Diya buat salah dgn dia. hikhik. kitorang curi Student card dia sehari sebelum ni a.k.a yesterday. sebab tu aku takut semacam jaa npak dia. sesampai di class. aku pretend tak npak dia. okayokay tak npak kau pun! actually aku tunggu Diya supaya tolong back up aku kalau ada peperangan or what. tapi Diya late! ;// so, aku melarikan diri ke kop bersama temanteman wanita aku yg lain. Fortunately Diya sampai then kitorang bagi balik card dia tu. HAHA. And what is funny bila dia tak tahu pun kitorang curi card tu. kfainekfainee siasia aku ,lari dari kau tadi. haihh. okay settle one thing! masa class MUET kitorang diarahakan ke dewan untuk MENGUNDI :')) wahh! excitednyaa nak pangkah nama CALON YANG KAMI SAYANG tu. Masa dalam dewan tu hujan lebat kat luat. bukan sikit but SANGAT lebat. Tapii, aku dan temanteman wanita yang lain sudah merasai kelaparan di bahagian perut. so we decide untuk REDAH JE hujan yang lebat tu. keluar jaa dari dewan memang terasa sejuk dia sampai ke tulang pheww. dan bila kmai kira "1...2...3...LARI" terus semua berlari seperti kambing kesejukan. ehh kejap bukan nak cakap kami kambing but perumpamaan dia laa. basah kuyup okay memandangkan dewan tu agak jauh dari canteen. sejuksejuksejuk itu jaa perkataan yg keluar dari mulut. tapi best apa rasa comel pun ada :)) dan kami baru perasan yg SHILA tertinggal dekat dewan. ia tak ikut lari==' makanmakanmakan sampai kenyang baru bergerak ke class, kami cuba untukescape tapi Diya sudah insaf dan ingin kembali ke pangkal jalan. HAHA :D kami membatalkan niat jahat kami itu. Apa yg interesting dalam class? Muhammad Al-Mufarridun a.k.a Pak Ustaz bawa buah salak satu plastik besar untuk kami sekelas. wahh. untung laa orang ada kebun buah belakang rumah. lamanya tidak makan buah salak then hari ni makan. thanks Dun. sebenarnya KAMI yg request suruh dia bawa buah tu. lain kali bawa buah lain pula yerr. hihi. Bila buah salak yg aku ambil 2 biji tu habis aku minta sema IzzarBie lagi. dia bagi yang sudah dikupas. Ohh thank you bie :)) *oii kenapa buat muka? tau kamu jealous kan? HAHA* Btw, Izzar secara rasminya menjadi BIE aku di school itu SAHAJA. luar school no wayy tak boleh marah gf dia kelak. HAHA. masa class Geo dibahan kerana tertidur. huhu. what a great moment i had with my awesome classmates :')) Diya,Ikin,Ekin,Ayien,Jiera,Nad,Enn,Sharon,Ucie,Ayesha,Niela,Pupu,Shila,Eda,Amy,AinJ,AinS,Azura,Sera,Naz,Dun,Izzar,Acai,Neyo,Nazri,Eyan,Fadzier,Hay,Jun,Abbey,Omel. semua laa!huhu,. LOVE YOU GUYS! memeuahmuahh :*

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK sii DCAY AZA !